dijous, 2 d’abril de 2015

La radio personal.



Les exposicions espontànies de les parts de la radio, la seua historia, els seus treballadors i el seu funcionament intern ens ha preparat per a aventurar-nos a la radio, a la radio tal qual l'escoltem, fent un programa amb diferents seccions i col·laboradors amb musiqueta i anuncis cronometrant-nos per a no malgastar el temps i acabar fent un programa sense peus ni cap en la nostra mig hora de programa, a mi personalment m'agrada la proposta, em va fer que el meu cap començara sense control a pensar i maquinar idees però se perfectament que el treball amb el pas del temps es convertira en una bola pesada que em costara molt de fer a pesar de tindre un temps molt reduït he de pensar en moltes coses com la meua parla desastrosa del valencià, la meua desmesurada espontaneïtat i sobreactivitat que m'imbueix el cos quan em sent estimulada.

 No crec que tot el món estiga igual d'entusiasmat com jo, fins i tot crec que jo mateixa acabaré desinfla'n-me i el vore molt pesat a mesura que passe el temps perquè no tot el món es sent entusiasmat per les activitats radiofòniques o comunicaves perquè per exemple jo no vaig a estudiar res d'això perquè em pareix un jovi o una activitat tediosa per a gent bohèmia o amb un esperit diferent del meu, jo no m'emocione amb poemes ni sonets, i com jo supose que a més gent li passarà el mateix.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada