dijous, 2 d’abril de 2015

L'amor i jo

Per a la meua secció radiofonica vaig a fer un consultori amb una temàtica molt important, molt perillosa i sobretot candent, vaig a parlar de l'estúpid amor i els seus perills, vaig a donar consell i respondre alguns dubtes que sorgissen a la majoria i el vaig a fer jo, precisament jo que fa dos mesos estic soltera després de dos anys amb la mateixa persona, un poc de pràctica que puc tindre però espere que no es confonguen, vaig a desemmascarar a l'estúpid amor que a trencat molts cors i ha fet que les nenes no puguen dormir, menjar o respirar bé, vaig a tirar per terra tots els mites romàntic que ni de lluny són realitat i el dic amb una experiència a l'esquena, el príncep blau és de tot menys blau i les princeses roses amb vestits llargs fa temps que per sort és curtaren les faldes i van com boges besant saps de forma desesperada sense adonar-sen de què les envolta, pobretes nenes amb complex de princeses.

 Tots aquest desvarajust, els ha creat l'amor, que tots s'hi han esforçat en decorar amb flors xocolata i romanticisme quasi mai es dóna en la vida real, deixeu d'imaginar a l'home perfecte que fa bogeries per tu, que t'espera en l'estació i la seua vida es torna en tu intentant baixar la lluna per tu, no això és molt insà i perillós si no estem preparats per a viure una relació d'amor o forçar-la com algunes o alguns histèrics que es tatuen dies senyalats i no et deixen ni per anar al bany, doncs bé, vaig a respondre i a intentar que no suïciden la seua vida amorosa i si almenys he fet pensar a algú em done per satisfeta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada