dijous, 30 d’abril de 2015

Maquinant

Maquinant entre totes les companyes i Nacho hem fet una programa de radio, mijor o pitjor però ho em fet, i no es pot dir que no hu hàgem passat malament, per que treballar plorant de la rissa no és treballar precisament, tot es fa molt més amé i ho em aconseguit gràcies a el nostre dot espontànies i sobretot gràcies a la nostra conductora del programa, Elena que ha fet que les seccions isquen de meravella.

 Marta va parlar del que de veritat l'ix del cor, la musica, Cristina es posar negra amb els progàmetes de televisió i Nacho es va informar sobre els esports però falte jo, puc dir que jo vaig fer el indio tot el programa, em vaig riure i vaig soltar comentaris punxegudes que escoltaven en rialles dels meus companys i la meua secció de l'amor, precisament de l'amor, cosa de la qual no sóc molt experta per que m'he pegat cada cabotada amb els hòmens que fins i tot he aplegat a pensar que el millor seria fer-me estrela de mar, no tindre relacions i ser hermafrodita, però sóc molt dèbil i no em puc resistir als hòmens per aixo vaig comentar moltes de les meues aventures i desventures amoroses per a què no facen el que jo he fet per que a pesar que siga graciós no hu és tant però almenys puc dir que he gaudit i estic gaudint de les meues aventures i desventures i no sols amoroses per que hi ha molt més a part de la carn tendra i el contacte, per això em vaig a fer estrela de mar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada