dijous, 30 d’abril de 2015

Per a mi no es.

Fer un programa de radio ha estat molt divertit, ha sigut molt estimulant, m'he posat a reflexionar sobre la meua vida amorosa, m'he ho he passat millor impossible però no m'agrada la radio, no treballaria en una radio i m'acabaria tirant dels pels si ho haguera de tornar a fer i no sé per què, por ser per què no sóc una persona amb uns interessos radiofònics o per què jo em veig millor treballant en una empresa amb el meu vestit i sobretot els meus tacons, això no em pot faltar mai, a més, el meu cap treballar més quan em pose a pensar en econòmica, que no dic que no m'haja agradat l'experiència, no esta de més provar coses noves però així ja sé que la radio és que m'apass
ione.

 La radio necessita una planificació posterior a pesar que no es note i per sort o per desgràcia eixe "salero" el tinc per què ho vaig a reconéixer, molts esforços a la radio no he fet... potser per què la veig fàcil i no planteja un repte per a mi i disculpes si algú es sent ofés però és la conclusió que he trobat a la meua experiència que s'ha confirmat hui.

 Hui he tornat a la radio, però una radio de veritat com uns quants centenars de ollents perquè em pogueren fer junt amb el president de l'entitat que represente una entrevista i m'han felicitat públicament per la meua soltura i gràcia al parlar però en veure el treballa que feien no m'ha despertat gens d'interés però també he de dir que l'entrevista ha sigut molt divertida i encantada tornaria a fer un miler d'entrevistes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada